بانوی اردیبهشت

اردیبهشت یعنی بهشت

بانوی اردیبهشت

اردیبهشت یعنی بهشت

252- میگذره روزا به آرومی :||

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ
+ واااای بسه دیگه خودمو کشتم 9 تا کتاب رو تموم کردم ! 2 تاش میمونه ... اشکال نداره بمونه ! این یک هفته فقط استراحت -_-

عرضم به حضورتون از اون یک هفته 5 روزش گذشته !
کار هر روزم این بود که ساعت دو ظهر بیدار شم ، دفتر نقاشی رو باز کنم .. تلویزیون رو بذارم روی شبکه اچ دی ! تکراری فیلم های شب قبل رو ببینم :|
انیمیشن های جدید یا تکراری رو ببینم :| نقاشی هم بکشم :/
مفید ترین کاری که کردم کتاب عربی که نیمه تمام بود رو تموم کردم :|

+ به کتاب های کتابخانه هم سر زدم ! ولی دریغ از یک کتاب ِ مناسبِ احوال بنده :/
یا مذهبی بودن یا سیاسی ! :|
حتی امروز که در تقویم رنگی رنگی روز ِ خوندنِ کتاب طنز هست .. بنده یک کتاب طنز نتونستم پیدا کنم :||

+ کاش درس میخوندم :)) بهتر از بیکاری و الافی یا شاید علافی بود -_-

+ همه ی امیدم به این ِ که شنبه میرم مدرسه -______- از بیکاری در میام :)))
  • طهورا . م

نظرات (۶)

  • لولا پالوزا
  • شنبه میری مدرسه؟در اوج تابستون ینی؟o_O
    فیلم blanded رو ببین پس طنزه:)))
    پاسخ:
    کنکور است و هزاااار درد سر .. :((
  • لولا پالوزا
  • اووووووووووووووووووووووووووووووف کنکور :|
    من همین امسال از شرش راحت شدم خدا رو شکر :)
    با این وجود ما مدرسه نمیرفتیم تابستونااااااا
  • رهـــا آر بــی
  • چه خلوتــــــــــــــــــه :)))
    عاقو درستوبخون اینقدراینوراونورنپلک بچه :)))))
    وای منم هیچ تفربح خاصی ندارم خسته شدم :))  مدرسه رفتن تو تابستون بهتر از پاییز زمستونه چون هرروز در هفته نیست
    قالبتم خیلیی خوبه :) ^_^
  • رهـــا آر بــی
  • آخ آخ من موندم توی کنکوری چجوری ایقدر وقت میکنی مطلب پست کنی وبلاگت :||
    همـه وقت کم میارن طهورای مـا برعکسـه :)))
    پاسخ:
    عجیبه من وقت زیاد میارم :)))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی