بانوی اردیبهشت

اردیبهشت یعنی بهشت

بانوی اردیبهشت

اردیبهشت یعنی بهشت

255- حضرت کنکور :|

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ

حضرت کنکور یه عرض مهمی باهاتون داشتم !

خیلی خیلی ممنونم که اگه هیچ فایده ای نداری حد اقل باعث شدی من سرگرم باشم و روزام تند تند بگذره.

اصلن به نظرم برخلاف نظر بقیه! هییییچ هم روز ها کِش نمیان :) فقط یکم دارن سخت میگذرن ^.^

ولی میبینی انگار همین دیروز بود بار اول رفتم سر کلاسای حضرت جنابعالی :|

ولی الان منتظر کلاس های جمع بندی ِ بخش اول کتاب هام هستم :)

میدونی کنکور جان الان که فکر کردم یک فایده ی دیگه هم داری ..

من الان میفهمم اقتصاد و جامعه هم شیرینه

الان میفهمم بیخود نیست روانشناسی رو دوست دارم .. از بس مثل قند و عسل میمونه :))

من ممنونم ازت که به بهونه ی تو هم که شده این درس هارو کشف کردم :))

خلاصه که گفتم یه قدردانی کنم ازت که توهم بالاغیرتا با ما کنار بیای -_-

#حضرت_کنکور_هم_برای_ما_آدم_شدن :))


  • طهورا . م

نظرات (۵)

واقعنم:|
مثه برقو باد میره لامصب:|

پاسخ:
آره بخدا :)) من احساس میکنم نسبت به این زمانی که گذشته چیز کمی یاد گرفتم :))
  • نشسته خنده
  • حضرت کنکور ( قدس سره)
    وقتی اسم کنکور میاد باید ۱۰۰۰بار صلوات بفرستی
    پاسخ:
    واقعا :)) اصلا شوکت و جبروتش آدمو داغون میکنه :))
    اره بابا دوبارم کنکور دادم:)))
    فسیل شدم در این راه:))
    پاسخ:
    اوه اوه چه حوصله ای داشتیییییییی
    من یه بار بدم هنر کردم بخدا :))
  • | ماهـ بانو |
  • چقد خوبه که به حضرت اینجوری نگا میکنی :d
  • رهـــا آر بــی
  • مـن شوهـر میخوام طهورا؟ بزنمت؟؟؟ :)))
    مـن خودم شوهـر دارم  منتهاش ترکـم کرده :(
    بیـا دوتایـی بگردیم دنبالش باشـه؟ :((
    بعدم میگردیـم یکی واسـه تو تور میکنیـم اصلنش ^____^
    پاسخ:
    من چه بدونم :( خودت نوستی خب :)))
    باشه کِی بریم ؟؟ :))))
    یکی بهتر از مال تو باشه ها ^.^ :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی