بانوی اردیبهشت

اردیبهشت یعنی بهشت

بانوی اردیبهشت

اردیبهشت یعنی بهشت

261- کانال :))))

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

اوم نمیتونم اینجا بنویسم :| اصن نوشتنم به دلم نمیشینه :/

بلاگفا هم تو این چهار ماه مونده به کنکور صد در صد وقتمو زیاد میبره

ولی یه کانال زدم

اونجا آخر شبام میشه حتی دو خط نوشت

وقتی معتاد نوشتن باشی نمیتونی به هیچ وجه کنارش بذاری

من با همین ادبیات دست و پاشکستم معتاد نوشتن شدم

فقط و فقطم روایت میکنم چیزایی که به من گذشته ..

شمام خواستین بیایین و بخونین ــ

https://telegram.me/daqdaqeham

:)

  • طهورا . م

نظرات (۱)

وقتی معتاد نوشتن باشی همینجا هم شروعدمی‌کنی به نوشتن :) 
فقط ابرر حس، هیچی وبلاگ نمیتونه باشه، هیچی به اندازه‌ی وبلاگ نمیتونه حس بده 
مخصوصا کانال که صرفا یه طرفه و متکلم وحده‌س :)
موفق باشی تو کنکورت:)
پاسخ:
از وقتی اومدم اینجا همش غر غر کردم :|
واسه همین ه حس بدی بهش دارم :(
آره راست میگی کانال نمیتونه حس وبلاگو داشته باشه
ولی فعلا برای من که کنکوریم بهتره
دیگه منتظر کامنت نیستم حداقل :)))
ممنون عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی