بانوی اردیبهشت

اردیبهشت یعنی بهشت

بانوی اردیبهشت

اردیبهشت یعنی بهشت

258- خستم بخدا

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ

انقدی خسته و کلافه بودم که دلم میخواس بیام اینجا از زمین و زمان بد بگم .. یکم صبر کردم ، حرف زدم

با دوستم حرف زدم سبک شدم ، خوبه که میفهمه چی میگم

درسته حالم بهتر شد ولی بازم میخواستم حرف بزنم ، حرف بزنم که بیشتر خالی شم .. این بار ه غریبه رو انتخاب کردم

غریبه ها واسه حرف زدن خیلی بهترن

نمیفهمن چی میگی و از کجا حرف میزنی :)) خیلی خوبه که غریبه های خوب پیدا بشن که آدم بتونه باهاشون حرف بزنه .. فک کنم خیلی مدیون این آقا بشم .. بخاطر راهنمایی هایی که واسه درسم بهم میکنه واسه حرصی که بیشتر از من واسه کنکورم میخوره :)) واسه اینکه گوش داد بهم

غریبه های آدم تر از هر آشنایی .. خدا ازین آدما زیاد کنه رو زمین

.

الان که خوبم و آمادم واسه یه شروع دیگه واسه درس خوندن :) میتونم بگم خوشبختم واسه آدمای خوبی که دور و برم هستن

خوشبختم که داداش دارم که برام چیزی میخره تا خوشحال شم

خوشبختم که شوهر خواهر دارم که منو میبره بیرون تا از کلافگیم کم شه

خوشبختم که خواهرم انقد خوبه که تلاش میکنه برا خوب بودنم

خوشبختم که عروسمون خوبه و با کادوش غافلگیرم میکنه

خوشبختم که مامان بابام که همه کاری برام میکنن :)

خوشبختم بخاطر دوستم که میفهمه منو، واسه دختری که از روزی که فهمیدم تو یه روز و یه ماه و یه سال به دنیا اومدیم بیشتر باهاش احساس راحتی کردم :)

من هیچ غمی ندارم ولی گاهی وقتی خیلی خسته میشم .. از گذشته ای که پشت سرش گذاشتم خیلی خسته میشم ولی آدمای دور و برم سریع حالمو خوب میکنن

مرسی مرسی مرسی از بودنتون .. 

و کنکور جان تازه داری خودتو نشون میدی .. خستگیای زود زود و بیحوصلگی رو برام آوردی .. میشه زود تموم شی؟ دلم میخواد یکم بی دغدغه باشم لطفا تموم شو

من با قدرت میام سمتت .. وسط راه خسته میشم ولی با یه استراحت کوتاه بازم میام سمتت ..

.

ممنونم خدا جون واسه زندگیم واسه حال خوبم واسه خانواده و دوستام واسه هر آدم خوبی که باهاش برخورد میکنم

ممنونتم خدا

بیشتر ممنونتم واسه حل شدن مشکلی که هممون رو از پا مینداخت اگه تو نبودی .. 


  • طهورا . م

نظرات (۱)

تنها نا امیدان خسته میشن
خستگی رو خسته کنید
پاسخ:
نا امید نیستم .. اصلا دوست ندارم ناامید بشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی